Bence ennyi idös!

Lilypie Second Birthday tickers

A pontos idö:

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lau25: Frissítést kérünk!!!!!!!!!!! (2010.09.25. 14:02) Nyaralás
  • szilike: Olyan hihetetlenül nagyfiú már! Gyönyörű szemei vannak! (2010.08.02. 13:55) Nyaralás
  • kishegi: Annyira igazi nyaralós feeling képek, nagyon tetszenek, Bence szuperédes! :-) (2010.08.01. 00:30) Nyaralás
  • M.Cs.Réka: Édes szívem, ez nagyon durva! Nem is értem a szemét szúnyogokat, hogy bírnak egy ilyen tündéri bab... (2010.06.26. 07:52) Szúnyogok
  • kishegi: Jesszusom, szegénykém, ez nagyon durva!!! De drága szíve így is vicceskedik! :-) Gyors javulást kí... (2010.06.25. 22:01) Szúnyogok
  • Utolsó 20

Húsvét és egyéb érdekességek

2010.04.10. 10:25 - Gazocska

Rég nem jelentkeztem, mert nagyon elfoglalt vagyok. Egyre gyorsabban megyek (már szinte szaladok) igy Anyának sincs sok nyugta.

Múltkor itt volt Anya barátnője, Viki néni. Jól szórakoztunk, bár sajnos a sörébe nem engedett beleinni :-(

A húsvétot itthon meg Nagyiéknál töltöttük. Nagyon jó és vicces volt. Nagyi nem szereti a húsvéti locsolást, mert mindig büdi kölnikkel áztatják. Viszont Anya kitalálta hogyan locsolhatnám meg mégis. Az egyik fürdős játékomat, egy spriccelő kacsát vittünk és azzal locsoltam. Cserébe kaptam egy csoki csomagot, amiben volt egy báb kacsa is. Nagyon nagy haverok lettünk. Ha nagyot esek, Hápi és Anya közös erővel tud megvigasztalni. Annyira szeretem Hápit, hogy sokszor evéshez is magammal viszem.

Tegnap pedig Hannával és anyukájával Ildivel voltunk játszóterezni. Anya azt mondta, hogy nekünk picit messze van (nekem nem tűnt fel a babakocsiban ülve) ez a játszótér, de megéri elgyalogolni odáig, mert nagyon szuper!

És egy ma délelőtti kép, amikor lenyúltam Anya mérőszalagját. És nézzétek milyen szupi puhatalpú cipőt vett nekem!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr61909211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilike 2010.04.14. 22:25:23

Igazi kispasi! Már sört akar inni!
Nagyon nagyfiú már Bence! Olyan jó lenne már látni!
Szupar a cipőcskéje! Vettem én is a Millának egy fehér cicásat! Háááát! Soha többet nem veszek fehér cipőt! :)


süti beállítások módosítása