Bence ennyi idös!

Lilypie Second Birthday tickers

A pontos idö:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lau25: Frissítést kérünk!!!!!!!!!!! (2010.09.25. 14:02) Nyaralás
  • szilike: Olyan hihetetlenül nagyfiú már! Gyönyörű szemei vannak! (2010.08.02. 13:55) Nyaralás
  • kishegi: Annyira igazi nyaralós feeling képek, nagyon tetszenek, Bence szuperédes! :-) (2010.08.01. 00:30) Nyaralás
  • M.Cs.Réka: Édes szívem, ez nagyon durva! Nem is értem a szemét szúnyogokat, hogy bírnak egy ilyen tündéri bab... (2010.06.26. 07:52) Szúnyogok
  • kishegi: Jesszusom, szegénykém, ez nagyon durva!!! De drága szíve így is vicceskedik! :-) Gyors javulást kí... (2010.06.25. 22:01) Szúnyogok
  • Utolsó 20

A mai nap

2009.07.14. 23:06 - Gazocska

A mai nap is izgi volt. Legalábbis nekem. Anya már nem annyira dijjazta a teljes napot.

Délelőtt még nem volt gond, bár korábban keltem mint anya szerette volna. Ez is azért történt leginkább, mert apa tárva nyitva hagyta éjszakára az erkély ajtót. Igy reggel nekem kissé hüvös volt a levegő. Játszottam egyedül, meg anyával, és felfedeztem hogy mennyire finom a lábam. Apa mondjuk nem érti és szeretné ha erről leszoknék. De ugyan már!

Ebéd után nagy játékban voltam, és a játszószőnyeget többször is magamra boritottam. Anya mindig jót nevetett, hogy milyen kis lüke vagyok. Mondjuk nem kiabáltam és nem féltem, hogy hirtelen sötét lett.

Aztán délután megmutattam mit birnak a hangszálaim. Anya letett aludni, majd 5-10 percenként sirva-orditva ébredtem. Anya arra tippelt, hogy a fogam miatt borultam ki ennyire. Hivta is apát, hogy ha tud, akkor jöjjön gyorsan. Nála volt a babakocsi, igy nem tudtunk lemenni a patikába. Mikor apa haza ért, anya gyorsan lement vásárolni. Vett Dentinox gélt (ez a fogamra a fájdalom csillapitó), kiváltotta a popsikrém utánpótlást, és hozott nekem a C&A-ból 2 rugit (állitása szerint nem akart bemenni, csak a hónap végén lejár az 50%-os kupon, igy "kénytelen" volt vásárolni). Meg vett magának új pacskert, meg vett finomságokat a Tesco-ban (kár hogy ezekből én még nem kaphatok). Aztán este 6 körül kipróbáltuk ezt a Dentinox cuccot. Vicces volt, hogy anya és apa két oldalról szórakoztatott, hogy kinyissam nagyra a számat. A nyelvemet viszont semmi pénzért nem húztam hátra. Hát nehogy már anya könnyen az inyemre dörzsölje a gélt! Szóval, ez a mi nagy sztorink a fogammal.

A bejegyzés trackback címe:

https://bencebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr821246746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kishegi 2009.07.14. 23:23:01

Nagyon klassz a lábeszegetős kép, ügyes Bencus! :-)

vinimama 2009.07.16. 20:12:20

Nem semmi mutatvány:-))


süti beállítások módosítása