Bence ennyi idös!

Lilypie Second Birthday tickers

A pontos idö:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lau25: Frissítést kérünk!!!!!!!!!!! (2010.09.25. 14:02) Nyaralás
  • szilike: Olyan hihetetlenül nagyfiú már! Gyönyörű szemei vannak! (2010.08.02. 13:55) Nyaralás
  • kishegi: Annyira igazi nyaralós feeling képek, nagyon tetszenek, Bence szuperédes! :-) (2010.08.01. 00:30) Nyaralás
  • M.Cs.Réka: Édes szívem, ez nagyon durva! Nem is értem a szemét szúnyogokat, hogy bírnak egy ilyen tündéri bab... (2010.06.26. 07:52) Szúnyogok
  • kishegi: Jesszusom, szegénykém, ez nagyon durva!!! De drága szíve így is vicceskedik! :-) Gyors javulást kí... (2010.06.25. 22:01) Szúnyogok
  • Utolsó 20

Hétfő, kedd

2009.08.19. 00:39 - Gazocska

Ismét több nap kerül bejegyzésre. Mentségünkre szóljon, hogy nem volt ideje anyának gépelni.

Hétfőn voltunk Ricsiéknél. Anyáék jól szórakoztak. Mi is Ricsivel. Ment az ismerkedés meg a hancúrozás-birkózás. Aztán a nagy balhék megelőzése képpen anyáék mindig szétválasztottak minket ha kezdődött a durvulás (egymás szemének kinyomása és a másik szájába lépés).

 

Aztán anya azt is megörökitette, hogy milyen ügyesen készülök már most a tömegközlekedésre (BKV fiiiiling rulez)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Este aztán gyorsan ment a fürdés-vacsi-altatás, mert anya sietett Viki néni lelkét ápolni. Szegény egyedül maradt. Nem baj, majd enyém leszel ahogy anyának mondtad anno :)

Ma (kedd) reggel 1/4 6-kor kértem a reggelit, de aztán visszaaludtam és durmoltam 9-ig. Ekkor anya felkelt, de még gyorsan letusolt és csak utána kaptam a tizórai tejcit. Utána ő is reggelizett, majd el akarta kezdeni a túrótorta gyártást (nagypapié lesz), de én nem hagytam. Aztán egy gyors csellel felkötözött a hátára és mehetett a kotyvasztás. Szégyenlem, de nem figyeltem végig, mert elaludtam.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ebédre megettem 60ml alma-krumplit álá Kecskeméti és kivételesen egész gyors voltam és nem is kellett olyan sok műsor (fütyörészés, bohóckodás) anyától hogy kinyissam a számat.

Délután pedig úgy döntöttem, hogy ismét megeszem anya állát, de most ezt gyorsan meg is örökitette :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bencebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr991321061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szilike 2009.08.19. 13:47:23

Annyira bírlak benneteket! Bence külön is egy nagyon szórakoztató egyéniség, és ha még Te is társulsz hozzá.... Komolyan, néha olyan jókat mulatok rajtatok!

Orsoborso 2009.08.30. 07:29:38

BKV fíling :-D
nagyon vicces :-D


süti beállítások módosítása