Bence ennyi idös!

Lilypie Second Birthday tickers

A pontos idö:

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • Lau25: Frissítést kérünk!!!!!!!!!!! (2010.09.25. 14:02) Nyaralás
  • szilike: Olyan hihetetlenül nagyfiú már! Gyönyörű szemei vannak! (2010.08.02. 13:55) Nyaralás
  • kishegi: Annyira igazi nyaralós feeling képek, nagyon tetszenek, Bence szuperédes! :-) (2010.08.01. 00:30) Nyaralás
  • M.Cs.Réka: Édes szívem, ez nagyon durva! Nem is értem a szemét szúnyogokat, hogy bírnak egy ilyen tündéri bab... (2010.06.26. 07:52) Szúnyogok
  • kishegi: Jesszusom, szegénykém, ez nagyon durva!!! De drága szíve így is vicceskedik! :-) Gyors javulást kí... (2010.06.25. 22:01) Szúnyogok
  • Utolsó 20

Emlékezetes szülinap

2010.02.24. 16:11 - Gazocska

Az 1. szülinapom tuti emlékezetes marad a családnak. Délután Nagyi jött értünk. Anya elrakott egy lázcsillapitó kúpot, hátha szükség lesz rá a délelőtti hőemelkedés miatt. A délután jól telt, segitettem a szendvics készitésben. Aztán mire a rokonság is odaért, belázasodtam. Megkaptam a kúpot, de nem nagyon használt. Anya vállán aludtam leginkább. Aztán mikor kicsit jobban éreztem magam, foglalkoztam az ajándékokkal meg a tortámmal.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Csajok! Ki jön egy körre a mocimmal? :-)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán fél 8 körül kitört rajtam a lázgörcs. Anya nagyon bepánikolt. Nagyiék kikaptak a kezéből és benyomtak a zuhany alá. A görcs igy elmúlt, de menni kellett a Heim Pál kórházba. Ott már 38,9 volt a lázam. Gyorsan becsavart a doki bácsi hideg vizes lepedőbe (természetesen orditottam, mert eléggé kellemetlen érzés volt) és igy lement a lázam. Aztán mondták, hogy bent kell maradnunk pár napra. Anya volt bent velem, Nagyi pedig minden nap bejött és hozott valami finomságot. Rengeteget sétáltam a kórház folyosóján. Sok gyereket ismertem meg. A szoba társaméktól pedig kaptam földimogyorós kölesgolyót. Ezzel vigyázni kellene, de Anya azt mondta, hogy ha bármi nagy gáz lenne, közel a segitség. Ezen az elven kaptam automatás forró csokit is. Sok orvos megvizsgált, de mindenki arra jutott, hogy begyűjtöttem valamilyen virust. Anya azt mondja, hogy valószinű, hogy Apától kaptam el, aztán én meg tovább adtam neki, mert most már ő is tiszta nátha. Felváltva fújjuk (nekem szivjuk) az orrunkat. Végül kedden jöhettünk el a kórházból.

Anya csinált pár képet a kórházban is, hogy mennyire nem tűntem betegnek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És a forró csoki bajuszom:

A bejegyzés trackback címe:

https://bencebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr801787012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

M.Cs.Réka 2010.02.26. 09:26:04

Úgy örülök, hogy végül sikerült kikeveredni ebből a betegségből, nagyon izgultunk értetek! A csokibajuszos kép nagyon vicces :D
Jobbulást Bencének, és nagyon szorítok, hogy ez soha többet ne forduljon elő! Az jó hír, viszont, hogy ilyen jól érezte magát a kórházban. Látszik, hogy a szeme se' áll jól :-))) És hogy ízlett a mogyorós bűnözés?

kishegi 2010.02.26. 13:22:45

Ó de édesek ezek a képek! Anya vállán alvás, egyem meg! Szuper volt a tortája, Ti meg Apukájával nagyon csinosak voltatok! Mindenkinek jobbulást!!!

Lau25 2010.02.26. 23:05:24

Annyira sajnálom hogy a szülinapi tortája mellett a láztól álomba szenderülve kellett fotózni Bencét .Mielőbbi gyógyulást nektek!!!

Tátika 2010.02.27. 20:19:54

Bence dárga! Ne betegeskedj, te kis édes, hát anyukád arca olyan szomorú a képeken, majdnem bömbiztem egyet. Vigyázzatok magatokra! Millió puszi!

Orsoborso 2010.02.27. 23:24:38

Szegénykém, ilyen nagy baj lett ebből a szépséges ünnepből!!
Nagyon sajnálom.
Viszont: gyönyörű volt a tortája és nagyon jó a családi fotó is.. kár, hogy a kórházban végződött...
De a lényeg, hogy gyorsan meggyógyuljatok, hajrá Bencus!!!


süti beállítások módosítása