Bence ennyi idös!

Lilypie Second Birthday tickers

A pontos idö:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lau25: Frissítést kérünk!!!!!!!!!!! (2010.09.25. 14:02) Nyaralás
  • szilike: Olyan hihetetlenül nagyfiú már! Gyönyörű szemei vannak! (2010.08.02. 13:55) Nyaralás
  • kishegi: Annyira igazi nyaralós feeling képek, nagyon tetszenek, Bence szuperédes! :-) (2010.08.01. 00:30) Nyaralás
  • M.Cs.Réka: Édes szívem, ez nagyon durva! Nem is értem a szemét szúnyogokat, hogy bírnak egy ilyen tündéri bab... (2010.06.26. 07:52) Szúnyogok
  • kishegi: Jesszusom, szegénykém, ez nagyon durva!!! De drága szíve így is vicceskedik! :-) Gyors javulást kí... (2010.06.25. 22:01) Szúnyogok
  • Utolsó 20

Látogatóban voltunk...

2009.05.30. 22:10 - Gazocska

A mai nap izgi volt. Már korán hajnalban szórakoztattam anyát. Éjszakára a kanapén felejtette magát, és csak 3/4 4-kor ment az ágyába aludni. Én meg úgy döntöttem, hogy nehogymá' távol legyünk egymástól, úgyhogy fél óra elteltével kajáért szólítottam. Látszott rajta, hogy nem dijjazza az ötletet, de mit tud tenni? Nekem nagyobb hangom van! :) Evés után mentünk a nagy ágyba és aludtunk 8-ig. Aztán megint evés következett, majd átöltöztem és kezdődhetett a nap. Nagyokat játszottam, és kihallgattam anyát hogy megbeszélte Kitty nénivel, hogy korábban lesz az ebédem mint ahogy tegnap megbeszélték, úgyhogy hamarabb tudunk indulni. Én meg annyira menni akartam, hogy még korábban követeltem az ebédet! Aztán anya szép, sportos kimenő rucit adott rám és indultunk végre. Az M0-áson elkaptunk néhány nagyobb esőt, amit anya nagyon élvezett. Tiszta zizi, de szereti az extrém körülményeket :) Mikor átértünk Kitty nénihez nagyon megnéztem magamnak ismét, meg persze Tomi bácsit is. Na, ő aztán nagy arc! Jókat nevettünk, meg megmutizta nekem a kecót. Én meg megmutattam milyen nagy hangom van ha sirok, meg hogyan tudok kacagni, és a nyálbubi fújást is bemutattam. Aztán ezekbe mind jól elfáradtam és aludtam amig ők megebédeltek.Utána az én uzsim következett fent a narancs szobában. Jó fejek ezek ketten, hogy a rendelkezésünkre bocsátották a hálószobájukat. Utána játszottunk, és megismertem milyen is egy nagy vihar. Mikor elállt az eső, anyával elbúcsúztunk Kitty nénitől és Tomi bácsitól és mentünk a nagyiékhoz. Nagyon örültek nekem. Nagyokat játszottunk, és nagyi átengedte nekem az egyik maciját. Néha leköptem a családot, de tőlem ugye ez elvárható. Megvacsiztam, majd anyával elindultunk haza. Itthon megbeszéltük, hogy most nem bolygatjuk meg a pocakomat, úgyhogy ma fürdés nélkül megyek tentibe. Szóval, jó éjt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://bencebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr181153938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vinimama 2009.05.31. 19:05:56

Picikém milyen jól viseli a tekergést:-)))


süti beállítások módosítása