Bence ennyi idös!

Lilypie Second Birthday tickers

A pontos idö:

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • Lau25: Frissítést kérünk!!!!!!!!!!! (2010.09.25. 14:02) Nyaralás
  • szilike: Olyan hihetetlenül nagyfiú már! Gyönyörű szemei vannak! (2010.08.02. 13:55) Nyaralás
  • kishegi: Annyira igazi nyaralós feeling képek, nagyon tetszenek, Bence szuperédes! :-) (2010.08.01. 00:30) Nyaralás
  • M.Cs.Réka: Édes szívem, ez nagyon durva! Nem is értem a szemét szúnyogokat, hogy bírnak egy ilyen tündéri bab... (2010.06.26. 07:52) Szúnyogok
  • kishegi: Jesszusom, szegénykém, ez nagyon durva!!! De drága szíve így is vicceskedik! :-) Gyors javulást kí... (2010.06.25. 22:01) Szúnyogok
  • Utolsó 20

Kitty nénivel, Nagyival

2009.08.06. 23:10 - Gazocska

Tegnap anyával elmentünk találkozni Kitty nénivel. Már rég láttam, igy kissé gyanakodva figyeltem a gagyarászását. Elvittük fodrászhoz meg megálltunk egy Meki nevű helyen. Gonoszak voltak, mert én nem kaptam semmit. Sőt anya poharát se ehettem! Aztán indultunk haza, de félúton megálltunk nagyiéknál mert már éhes voltam. Aztán játszottam egy hatalmasat a Tündi nénitől kapott játékhid alatt (örök hála érte, meg a többi játékért), végül aludtam is egy nagyot a földön. Este fürdésre értünk haza, de apa már aludt, igy ismét anya fürdetett. Éjjel meg megajándékoztam egy átaludt éjszakával, ha már ilyen jó progikat talált ki nekünk.

És most egy kép, hogy milyen pasisan szétterülve tudok aludni :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma is sok minden történt. Délelőtt lementünk a DM-be az úti popsikrém utánpótlásért, meg tejcsináló teáért. Végül egy üveges alma pép is jött velünk. Anya mondta, hogy tesztelni kell a DM márkát is. Ja, és először mentünk "hosszabb" távra a mei tai-val. Sokan megnéztek minket, pedig manapság sok ilyen cuccot lehet látni. Aztán el is aludtam.

 

Délután pedig elmentünk Nagyival a Kopaszi gátra. Ő még nem volt ott azóta hogy felújitották. Nagyon szupi hely. Megnéztük a Dunát is egész közelről. Aztán itthon játszottunk anyával meg én aludtam is egy kicsit fürdésig. Aztán a vacsi után gyorsan visszaaludtam. Azt még megálmodom, hogy éjjel hagyjam-e anyát aludni reggelig. Majd hajnalban meglátom mennyire leszek éhes/szomjas/nyűgös/AHH-s (Anyusz Hiányusz Hisztipusz)

A bejegyzés trackback címe:

https://bencebaba.blog.hu/api/trackback/id/tr571293700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pöszke 2009.08.07. 20:43:59

De tüneményes! Az a hajacska! :)


süti beállítások módosítása